Gräsänka

Den här veckan är Gabbe och jag gräsänkor, det innebär att jag har makten över fjärrkontrollen och kan välja precis vad jag vill titta på. 
Vi har lite olika smak på tv program här hemma, jag gillar typ SOS Alarm, program om verkliga livet, även om en och annan såpa kan slinka in oxå, tex True Blood, eller någon deckare av Leif GW Persson.
 
Det är ganska skönt att få en vecka emmellanåt då man får rå sig själv, eller när tjejerna är hemma så får man rå om dom riktigt ordentligt. Den här bilden från 09 så tjejerna har vuxit på sig lite sedan dess, men jag tycker den är fin, även Tommy fick vara med. Bilden är från en utav våra semestrar när vi bilade upp till Östersund och stannade på vägen och klättrade upp för ett berg, för mej som är höjdrädd så var det helt klart en utmaning.
 
Efter helgens snöpuls och långpromenad så måste jag erkänna att jag känner av det i vadmusklerna och rumpmusklerna, det måste ju innebära att det gjort någon nytta. Hoppas på hyfsat väder till helgen så man kan fortsätta långprommenaderna och snöpulsen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annsanloden

"Finns det en lösning på problemet är det onödigt att oroa sig, finns det ingen lösning på problemet är det meningslöst att oroa sig" tänk om alla levde efter det ordspråket, tror många skulle må mycket bättre då. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder." 2 Vuxna döttrar, sambo och en liten dvärgpinscher kille som heter Paradise Blytes Gabriel, men kallas till vardags för Gabbe, ett riktigt litet yrväder som ingår i familjen.

RSS 2.0