Då var det äntligen dax, ompyssling på Spa

Vi gav oss av med god marginal hemmifrån, det var visst en prinsessa som skulle Gifta sig samma dag vi skulle in till Stan för att gå på spa.
Döm om vår förvåning, stan var i stort sett tom på folk eller i alla fall på Kungsholmen dit vi skulle, vi kom in i god tid och hittade en parkeringsplats inte allt för långt borta.
Vi han gå en sväng i solskenet och fönstershoppa innan det var dax.
Vi blev invisade i ett vänterum/relaxrum i väntan på att de skulle hinna färdigt med förberedelserna.
 
Mickan och Felicia fick börja sina behandlingar medans Jessica och Jag klev in i relaxen/Bastun.
Jag som skulle få en djuprenande ansiktsbehandling fick med mej en bodyscrub in och Jessica som skulle få helkroppsmassage fick en ansiktsmask.
Inne i relaxrummet mötte oss färsk frukt och citronvatten.
Det var en väldigt mysig miljö, ville inte riktigt gå därifrån.
Efter en timmas slappande blev det vår tur att kliva in i behandlingsrummen.
Jag fick lägga mej på rygg, blev inrullad i varma filtar, ungefär som en liten koldolme.
Fötterna fick en fuktvarm ompackning för att mjukas upp inför den väntande fotmassagen.
Jag fick en avslappnande handmassage till att börja med, efter det fick jag en djuprengörande ansiktmassage i många steg, såååå skönt, kan verkligen rekomendera.
Sofi som skötte om mej visste verkligen hur hon skulle göra för att man på bästa sätt skulle slappna av.
Under tiden lermasken verkade fick jag fotmassage, oxå helt ljuvligt.
Det enda tråkiga var att mina 50 minuter tog slut på tok för fort, slår vad om att de ställde fram klockan och behandlingen bara varade i 10 min.
Jag kan varmt rekomendera www.dagspa.se om man vill gå på ett litet och fräscht spa.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annsanloden

"Finns det en lösning på problemet är det onödigt att oroa sig, finns det ingen lösning på problemet är det meningslöst att oroa sig" tänk om alla levde efter det ordspråket, tror många skulle må mycket bättre då. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder." 2 Vuxna döttrar, sambo och en liten dvärgpinscher kille som heter Paradise Blytes Gabriel, men kallas till vardags för Gabbe, ett riktigt litet yrväder som ingår i familjen.

RSS 2.0