Vårruset here we come

Har nu äntligen tagit mej i kragen och skickat in anmälan till Vårruset för mej och mina tjejer.
Det blir mitt 12 vårrus i år, ser mycket fram emot det.
Det har blivit en årlig tradition att jag och Jessica och Felicia gör detta tillsammanst.
Eller tillsammanst, vi brukar hålla ihop 1 km, sedan drar de små gasellerna i från sin gamla mor och står oberörda i mål och väntar när jag kommer svettandes, flåsandes med lätt andnöd 30 min senare.
På bilden ser vi Jessica , Sara och Felicia i nämnd ordning en solig kväll i Frescati


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annsanloden

"Finns det en lösning på problemet är det onödigt att oroa sig, finns det ingen lösning på problemet är det meningslöst att oroa sig" tänk om alla levde efter det ordspråket, tror många skulle må mycket bättre då. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder." 2 Vuxna döttrar, sambo och en liten dvärgpinscher kille som heter Paradise Blytes Gabriel, men kallas till vardags för Gabbe, ett riktigt litet yrväder som ingår i familjen.

RSS 2.0