Plugg plugg och lite lopp

Snart klar med kurs 5 utav 8 innan jag är färdig barnskötare. Är klart nöjd med min insats hittills, lyckades klämma till med ett B på en inlämningsuppgift. 


Förutom plugg och jobb så har jag lyckats klämma in några lopp, tex tjejmilen och Hundlöpet. Men loppet jag verkligen satsade på blev inte av, sjuk ☹️, bara att träna till nästa års halvmara. Hoppas att jag är frisk på lördag i alla fall så jag kan springa Lidingöloppet 15 km, sedan stundar Roslagsdraget med Gabbe den 30 sep och jag kommer avsluta med Hässelbyloppet i oktober. 

Skriv inläggstext 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annsanloden

"Finns det en lösning på problemet är det onödigt att oroa sig, finns det ingen lösning på problemet är det meningslöst att oroa sig" tänk om alla levde efter det ordspråket, tror många skulle må mycket bättre då. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder." 2 Vuxna döttrar, sambo och en liten dvärgpinscher kille som heter Paradise Blytes Gabriel, men kallas till vardags för Gabbe, ett riktigt litet yrväder som ingår i familjen.

RSS 2.0