Plugga igen, jag som sa aldrig mer

Nu har jag trillat dit igen 😆, jag som aldrig skulle plugga nĂ„gonting mer efter att jag pluggat till barnskötare.
Har under nĂ„gra Ă„rs tid velat lĂ€sa till HĂ€lsocoach pĂ„ Lillsved men sĂ„ tog de bort den utbildningen, lite ledsen kĂ€nde jag mej eftersom den verkade intressant, men dĂ„ slapp jag ju plugga......tills kursen HĂ€lsoinspiratör dök upp i deras utbud istĂ€llet 😳, ja dĂ„ var det kört, jag bara mĂ„ste fĂ„ lĂ€sa kursen.
Sagt och gjort, jag anmĂ€lde mitt intressse under vĂ„ren och jag blev antagen đŸ„ł.

IgÄr började terminen och nu vÀntar 2 terminer med studier pÄ distans, 5 fysiska trÀffar pÄ plats pÄ Lillsved och ett gÀng onlinetrÀffar.
Det ska bli jÀtteroligt, spÀnnande och utmanande.
Jag vill först och frÀmst lÀsa kursen för min egen skull eftersom hÀlsa, trÀning och vÀlmÄende Àr ett intresse som jag tycker Àr mycket intressant.
Jag tror ocksÄ att jag kommer ha mycket nytta av mina nya kunskaper i mitt jobb i skolan eftersom rörelse Àr ett Àmne som ligger i tiden.
(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annsanloden

"Finns det en lösning pÄ problemet Àr det onödigt att oroa sig, finns det ingen lösning pÄ problemet Àr det meningslöst att oroa sig" tÀnk om alla levde efter det ordsprÄket, tror mÄnga skulle mÄ mycket bÀttre dÄ. "Det finns inget dÄligt vÀder, bara dÄliga klÀder." 2 Vuxna döttrar, sambo och en liten dvÀrgpinscher kille som heter Paradise Blytes Gabriel, men kallas till vardags för Gabbe, ett riktigt litet yrvÀder som ingÄr i familjen.

RSS 2.0