Covid-19

Jaha, så trillade man dit igen…
Har 3 sprutor, hade covid en gång innan jag fick börja vaccinera mej.
Förra gången hade jag nog missat att jag haft covid om inte sambon testat positivt och jag då var tvungen att testa mej, hade barav38 graders feber i ca 6 timmar, inget annat.
Den här gången kände jag mej kliig i halsen, fick 39,5 graders feber, sov typ 36h innan jag vaknade i morse, pigg och med 37,6 grader i temp.
Igår gick jag bara ca 450 steg, bröt min stegmålsswet 😩 idag över 10 000 steg igen.
Bara att börja om igen.
Hoppas nu inte på några bakslag, det vore trist 😩

Några bilder från dagens utflykt med hundarna till Siggesta Gårds hundrastgård ❤️ (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annsanloden

"Finns det en lösning på problemet är det onödigt att oroa sig, finns det ingen lösning på problemet är det meningslöst att oroa sig" tänk om alla levde efter det ordspråket, tror många skulle må mycket bättre då. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder." 2 Vuxna döttrar, sambo och en liten dvärgpinscher kille som heter Paradise Blytes Gabriel, men kallas till vardags för Gabbe, ett riktigt litet yrväder som ingår i familjen.

RSS 2.0