Tunga ben

Jag tycker att löpningen har  känts tung ett tag, det går sakta.
Idag slog det mej, jag försöker ju gå ner några kilon i vikt sedan 3 veckor tillbaka och äter Slim måltidsersättning från protein.se till frukost och middag.
För att "hotta" upp middagen lite brukar jag mixa i färsk kiwi eller fryst ananas 🍍  (null)

(null)

(null)
Lunch brukar jag äta i skolan men fokus ligger på sallad 🥗 och linser.
Inte konstigt att löpningen känns tung när jag inte tillfört kroppen den mat som den är van vid.
På helgerna försöker jag äta Slim måltidsersättning till frukost och lunch för att kunna äta en god "riktig" middag med sambon.
Jag har under dessa 3 veckor lyckats bli av med 4 kg i alla fall. 🙌


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annsanloden

"Finns det en lösning på problemet är det onödigt att oroa sig, finns det ingen lösning på problemet är det meningslöst att oroa sig" tänk om alla levde efter det ordspråket, tror många skulle må mycket bättre då. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder." 2 Vuxna döttrar, sambo och en liten dvärgpinscher kille som heter Paradise Blytes Gabriel, men kallas till vardags för Gabbe, ett riktigt litet yrväder som ingår i familjen.

RSS 2.0