Nyårsafton

Vårt nyår firades hemma med hundarna i lugn och ro.
Vi åt självklart gott och tittade på tv.
Dessvärre började de skjuta raketer ganska tidigt på kvällen och fortsatte långt efter 12-slaget så stackars Salle kissade inne 3 gånger, han vägrade kissa på sista promenaden vid 1 och höll sig hela natten, på morgonen vägrade han också gå ut med resultatet en 4:de kiss inne.
Han kissar alltid på mattor så vi har nog Rindös renaste mattor idag 😂
(null)
Efterrätten bestod av bruléepudding med jordgubbar 🍓 
(null)
Varmrätten blev oxfilé med Hasselbackspotatis 
(null)
Kan varmt rekommendera detta vita vin 🍷 
(null)
Lite rökta räkor och vanliga räkor var förrätten 
(null)
Även den gratinerade havskräftan som även kallas för kjejsarhummer hörde till förrätten.
(null)
Vår aptitretare var crustader och crossini med skagenröra
(null)

(null)
Gott slut på 2020 som trots pandemin innehöll några guldkorn.
Jag blev ju mormor till världens sötaste lilla Kaylie ❤️  som har hunnit bli 6 månader redan.
(null)
Jag har kommit halvvägs i min utbildning till Hälsoinspiratör som jag efter många års funderande gjorde slag i saken och anmälde mej till.

Gott Nytt år 🥳 🌟🎊🍾🥂 och en god fortsättning på 2021 önskar jag med en förhoppning om att nu blir det bara bättre.

Själv ska jag fortsätta på att fokusera att må bra, att göra sådant jag tycker om och tycker är roligt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annsanloden

"Finns det en lösning på problemet är det onödigt att oroa sig, finns det ingen lösning på problemet är det meningslöst att oroa sig" tänk om alla levde efter det ordspråket, tror många skulle må mycket bättre då. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder." 2 Vuxna döttrar, sambo och en liten dvärgpinscher kille som heter Paradise Blytes Gabriel, men kallas till vardags för Gabbe, ett riktigt litet yrväder som ingår i familjen.

RSS 2.0