Du är som luften.....

Du är som luften, helt omöjlig att leva utan. Du e som solen, lyser alltid

upp min dag.

Du e som månen, alltid lika vacker att se. Du e som en dröm, för bra för att

vara sann

Om en stjärna tändes varje gång jag Tänkte på dig så skulle natten vara.

Lika ljus som dagen!

När jag grät, så torkade jag tårarna. När jag ramlade, så klev jag upp

igen.

När jag blev sviken, så gick jag vidare. När mitt liv rasade, byggde jag

upp det igen.

Men om jag skulle förlora dig, då får tårarna rinna. Då kliver jag inte upp

igen. Då går jag inte vidare.

Då låter jag mitt liv förbli rasat...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annsanloden

"Finns det en lösning på problemet är det onödigt att oroa sig, finns det ingen lösning på problemet är det meningslöst att oroa sig" tänk om alla levde efter det ordspråket, tror många skulle må mycket bättre då. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder." 2 Vuxna döttrar, sambo och en liten dvärgpinscher kille som heter Paradise Blytes Gabriel, men kallas till vardags för Gabbe, ett riktigt litet yrväder som ingår i familjen.

RSS 2.0