Slut på semestern

Redan jobbat lite mer än en vecka sedan semestern, just nu känns det som semestern är väldigt långt borta. 
För att förlänga semesterkänslan tog jag med mej världens bästa döttrar Jessica och Felicia och busfröet Gabbe upp på landet över helgen som var. 

Vi har haft det jätteskönt, plockat svamp

Ätit kräftor och hör och häpna, för första gången i mitt 25 åriga liv åt jag surströmming, inte så illa som jag trodde, väldigt salt och något unken smak. 

För att inte tala om ron man känner i kroppen när man i tystnaden och lugnet går ut på första Gabbe prommisen kl 6,30


Vi han även med en stund i bubblet innan hemfärden i söndags. 

Kan säga att vi har haft en underbart skön och avkopplande helg. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annsanloden

"Finns det en lösning på problemet är det onödigt att oroa sig, finns det ingen lösning på problemet är det meningslöst att oroa sig" tänk om alla levde efter det ordspråket, tror många skulle må mycket bättre då. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder." 2 Vuxna döttrar, sambo och en liten dvärgpinscher kille som heter Paradise Blytes Gabriel, men kallas till vardags för Gabbe, ett riktigt litet yrväder som ingår i familjen.

RSS 2.0